Certificat de garantie

Produsele RusticMob sunt garantate pe perioada menționată în acest certificat de garantie mobilier gradina. Perioada este luată în calcul de la data livrării produselor comandate la beneficiar.

Garantie mobilier gradina 2 ani.

garantie mobilier gradinaPentru toate piesele de mobilier se asigură garanția pe o perioada de 2 ani. Timp în care vom înlocui/repara orice piesă de mobilier pentru defecțiunile constatate.

Acest certificat oferă garanție pentru toate părțile componente ale mobilierului, excepție făcând componentele fabricate de către terțe părți (lac protector, frânghii, accesorii etc) care sunt garantate direct de către producătorii acestora. Acest certificat de garanție nu se referă, nu modifică și nu înlocuiește garanția componentelor realizate de acești producători.

Pentru a beneficia de garantie mobilier gradina, clientul trebuie să ne notifice în scris prin email, specificând defectele constatate. Clientul va permite accesul reprezentantului producătorului pentru a face constatările.

Producătorul va face toate eforturile pentru a asigura satisfacția clientului prin a soluționa cât mai rapid solicitarea clientului atâta timp cât se vor îndeplini toate condițiile expuse mai sus. Termenul aproximativ de finalizare a reparațiilor necesare se va estima în funcție de daunele constatate și de specificațiile produsului.

Producătorul va fi exonerat de orice răspundere în cazul în care clientul nu anunță cât de repede cu putință despre defecțiunea apărută sau în cazul în care intervine cu reparații proprii asupra unei defecțiuni apărute.

În cazul lipsei conformității, cumpărătorul are dreptul să i se aducă produsele la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, în funcție de opțiunea lui (conform art. 11 din legea 449/2003). Sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a prețului ori de rezoluțiunea contractului privind produsul (în condițiile art. 13 și 14 din legea 449/2003).

Remedierea problemelor aparute in perioada de garantie.

În cazul lipsei conformității, cumpărătorul are dreptul de a solicita, ca măsură reparatorie, înlocuirea sau repararea produsului. În funcție de opțiunea sa, în fiecare caz fără plată, cu excepția situației în care aceasta solicitare este imposibila sau disproporționată. Adică dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparație cu cealaltă măsură reparatorie. Luându-se în considerare valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate, precum și importanta lipsei de conformitate a produsului.

O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu are un produs identic pentru înlocuire, în acest caz cumpărătorul va primi integral suma plătită pentru achiziționarea produsului respectiv.

Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord intre vânzător și client. Perioada maximă de soluționare a oricărei probleme (reparație,întreținere, înlocuire, etc) este de 15 zile, de la data la care cumpărătorul a semnalat problema vânzătorului.

Conditii de acordare a garantiei.

Garanția se aplică pentru:

  • defecte de fabricație/ execuție.
  • defecte ale materialelor.
  • vicii ascunse.
  • defectele de proiectare.

Garanția nu acoperă defectele apărute că urmare a altor cauze, cum ar fi:

  • montajului necorespunzător efectuat de către client.
  • finisarea / lăcuirea realizată de client în regie proprie.
  • nerespectarea instrucțiunilor de întreținere.
  • utilizarea defectuoasă a mobilierului: tăieturi, zgârieturi, etc.
  • depozitare / așezare pe suprafețe cu diferențe de nivel.
  • păstrarea sau utilizarea în umezeală sau igrasie.
  • păstrarea în medii cu rozătoare sau alți dăunători.
  • îngrijirea necorespunzătoare a mobilierului:
    • curățare cu substanțe și materiale neadecvate,
    • punerea în contact cu obiecte fierbinți / murdare,
    • expunerea directă în razele solare puternice,
    • păstrarea umezelii pe suprafața mobilierului,
    • expunerea mobilierului la căldură excesivă.
  • modificări aduse mobilierului de terțe părți, altele decât reprezentanții producătorului.
  • modificări apărute că urmare a trecerii timpului sau a utilizării normale a mobilierului.
  • factori externi excepționali (inundații, incendii, cutremure, etc.)
  • nu sunt considerate defecte de fabricație diferențele de nuanțe sau de textură ale materialelor naturale precum lemnul masiv, lambriu etc.

Atenție! În mod deosebit se va avea grijă că produsele să nu fie expuse pe perioade lungi la umezeală sau căldură excesivă.

De asemenea este inevitabil că nuanțele/ culorile pieselor înlocuite să nu difere de culoarea pieselor originale. Însă producătorul va face tot posibilul să asigure nuanțe cât mai apropiate de cele originale, astfel încât diferențele să fie cât mai puțin vizibile sau chiar neobservabile. Totuși producătorul nu poate fi făcut răspunzător de diferențele de nuanțe ale pieselor înlocuite la intervale diferite de timp.

Pentru a evita pierdea garanției, recomandăm citirea instrucțiunilor de întreținere disponibile aici.

Pentru a descarcă certificatul de garanție în format PDF clic aici: Certificat garanție